Ремонт коробки передач МАН (MAN), ДАФ (DAF), VOLVO, ZF необхідно виконати, якщо чути незвичайний шум, металевий скрегіт при перемиканні передач, «жорстке» перемикання для КПП AS Tronik ». Фахівці СТО «Траксервис Профи» мають 8-ми річний досвід в діагностиці та ремонті електронних, пневматичних, механічних вузлів КПП. При діагностиці використовуються перевірені алгоритми і злагоджені дії автоелектрика, пневматика, фахівця з ремонту КПП. Що дозволяє швидко локалізувати несправність і виключити зайві дорогі ремонти. За результатами діагностики, майстром СТО приймається рішення про метод ремонту і узгоджується з замовником.

Діагностика коробки передач MAN, DAF “AS Tronik» вимагає особливої ​​уваги і досвіду, так як це комплекс вузлів і механізмів глибоко інтегрованих з іншими системами автомобіля. Управління КПП «AS Tronik» і зчепленням здійснюється комп’ютером, за допомогою електропневматичних модуляторів. Тому несправності роботи коробки передач МАН (MAN), DAF “AS Tronik» можуть мати електричні причини: несправність електричної проводки, дефекти блоків управління, поломки датчиків. Пневматичні причини: відсутність необхідного тиску повітря, знос ущільнень електропневматичних клапанів і поршнів, відсутність або старіння спеціальної мастила, неправильне тиск повітря. Механічні причини: знос елементів синхронізатора включення передач, дискового гальмівного пристрою, знос муфт і вилок включення, знос механізму вичавлюючи зчеплення (вилка). Первинну інформацію про несправності коробки передач MAN, DAF “AS Tronik» також видає бортовий комп’ютер. Для цього необхідно увійти в діагностичне меню на інформаційному дисплеї панелі приладів за допомогою клавіш розташованих на кермі або кнопок розташованих під інформаційним дисплеєм. Шлях: Меню-діагностика-TCU-помилки-пасивні-помилки-активні. Інформація про помилки дозволяє оцінити можливість і безпеку подальшого руху, або необхідність евакуації автомобіля. При наявності пасивних або активних помилок необхідно звернеться в сервісний центр для повноцінної діагностики та усунення причини несправності. Найбільш часто зустрічаються помилки при експлуатації коробки передач MAN, DAF “AS Tronik»:

TCU-03117- збій автоматичної настройки зчеплення (потрібна діагностика механічної частини зчеплення, можливе руйнування вичавного підшипника). Перемикання передач заблоковано.

ТСU-03118- зчеплення не розмикається, (потрібна діагностика механічної частини зчеплення, може призвести до пошкодження активатора зчеплення або відсутність подачі повітря). Перемикання передач заблоковано,

TCU-03119- зчеплення не передає крутний момент (потрібна діагностика механічної частини зчеплення, можливий критичний знос диска зчеплення або руйнування демпфуючого механізму

TCU-03145- Задній дільник не вимикається (потрібна діагностика електропневматичного механізму управління КПП, можливо внутрішня несправність КПП)

TCU-03155- Передача в основний коробці не включається (потрібна діагностика електропневматичного механізму управління КПП, можливо внутрішня несправність КПП)

TCU-03154- Передача в основний коробці не вимикається (потрібна діагностика електропневматичного механізму управління КПП, можливо внутрішня несправність КПП)

TCU-03153- Циліндр вибору не закривається (потрібна діагностика електропневматичного механізму управління КПП, можливо внутрішня несправність КПП)

Дуже часто при експлуатації автомобілів з КПП AS Tronik зустрічаються відхилення в роботі, які не фіксуються самодіагностикою автомобіля. наприклад:

  • Відсутність можливості плавно рушати.
  • Перемикання передач не по порядку. Перемикання через дві або три передачі.
  • Перемикання передач не відповідає необхідним умовам руху автомобіля.
  • Перемикання передач з «металевим хрестом».

Для діагностики і локалізації таких несправностей, застосовується метод заміни модуляторів управління КПП і зчепленням, на свідомо справні, наявні на нашому сервісному центрі.

Ремонт коробки передач MAN, DAF, VOLVO, ZF, ЯМЗ може бути частковим, без зняття КПП з автомобіля, або повним, зі зняттям КПП з автомобіля і повної його розбиранням. Після розбирання проводиться машинне миття деталей, корпусів КПП, детальна діагностика всіх елементів. Після зняття коробки передач проводиться обов’язкова діагностика елементів зчеплення, маховика і механізмів управління. При заміні веденого диска зчеплення обов’язково проточується маховик, для відновлення 100% ресурсу і надійності цього важливого елемента трансмісії. При ремонті КПП «As Tronik» виробляються профілактика і ремонт електронних і пневматичних модулів управління коробкою передач і зчеплення. Роботи виконуються фахівцями, що мають 8-ми річний досвід ремонту КПП. У процесі ремонту, можуть проводиться роботи по відновленню геометрії посадкових місць підшипників в корпусі КПП, зварювальні роботи по алюмінієвих корпусів. СТО «Траксервис Профи» пропонує для ремонту, запчастини перевірених виробників. Таким чином, пропонуючи ремонт «під ключ», з гарантією 100000км пробігу або рік з дати капітального ремонту. Також можуть використовуватися запчастини замовника.

Volvo BPW ROR SAF Scania Fruehauf IVECO Renault Trucks MAN SMD Mercedes Benz DAF
Схема проезда

Написати нам