Головка блоку циліндрів є найважливішим вузлом дизельного і бензинового двигуна. Так як забезпечує функції розподілу потоків палива, повітря і відпрацьованих газів. Схильна до впливу високої температури і високого тиску. Втрата потужності, збільшення витрати палива, перегрів, несподівана відмова двигуна. Всі ці несправності можуть статися в результаті зносу деталей ГБЦ. При кожній розбиранні двигуна рекомендується проводити повну перевірку головки блоку циліндрів на герметичність, перевіряти ступінь зносу елементів газорозподільного механізму і відхилення геометричних параметрів.

Ремонт головки блоку циліндрів (ГБЦ) відбувається в кілька етапів:

Розбірка

Розбірку, а потім збірку ГБЦ проводять на спеціальному стенді, що дозволяє значно прискорити роботу і виключити пошкодження деталей.

Мийка

В процесі експлуатації техніки ГБЦ значно забруднюється – на її поверхні утворюється шар ПММ, сажі, нагару та ін. Щоб позбутися від них, агрегат промивають в автоматичній мийній машині з використанням спеціальної рідини. За результатами мийки проводиться механічне очищення твердих відкладень.

Перевірка герметичності, опресовування

В процесі експлуатації двигуна на його голівці можуть виникнути тріщини, візуально визначити які неможливо. Якщо є підозра, що вони все-таки присутні, необхідно провести процедуру опресування. При цьому підготовлену спеціальним чином головку завадять в гарячу воду і піддають дії тиску певного рівня. Ця процедура виявляє місця, де є мікротрещіни.В разі виявлення тріщин в головці блоку циліндрів необхідно буде провести її ремонт або заміну. Тріщини на чавунних ГБЦ усувають шляхом зварювання. Варто відзначити, що ремонт головки двигуна обходиться набагато дешевше, ніж її покупка.

Дефектовка 

Очищений і розібраний вузол проходить дефектовку- виміри всіх регламентованих заводом виробником параметрів. За результатами складається таблиця замірів з допусками і невідповідностями. Вона дозволяє виявити деталі, технічний стан яких не відповідає нормативним вимогам заводу-виробника, а також причини несправностей. Замовнику пропонується ремонт або заміна деталей по необхідності. Маючи великий досвід в ремонті ГБЦ вантажних автомобілів, на складі СТО Траксервис Профи є в асортименті найбільш затребувані запчастини перевірених виробників. Що дозволяє підвищити якість і швидкість ремонту.

Ремонт деталей клапанного механізму

Найбільш поширені випадки, коли заміні або відновленню підлягають:

  • сідла клапанів;
  • клапани;
  • направляючі втулки клапанів;
  • сальники клапанів;
  • шайби, пружини, прокладки.

Роботи по ремонту і заміні цих елементів вимагають високої кваліфікації фахівців і точності обладнання. Правильне формування робочої фаски сідла клапана забезпечує високий ресурс і хороші економічні показники двигуна. Що дозволяє зробити швейцарське обладнання фірми MIRA VGX-21.

Відновлення плоскості ГБЦ

Одним з найбільш поширених дефектів ГБЦ дизельного двигуна є її деформація. Найчастіше це відбувається внаслідок перегріву двигуна або недотримання особливих норм його експлуатації в умовах підвищених навантажень.

Щоб визначити ступінь деформації головки циліндра дизельного двигуна, застосовується спеціальний верстат. Він дозволяє зняти необхідні свідчення і визначити відповідність параметрів несправної головки нормам. У разі виявлення відхилень проводиться шліфування ГБЦ. При цьому особлива увага приділяється точному визначенню рівня знімається поверхні – він ні в якому разі не повинен перевищувати допустимі норми.

Усунення інших несправностей

Ремонт головки двигуна, крім усього вищезгаданого, може включати в себе реставрацію ліжок розподільного валу, різьбових з’єднань, отворів тощо.

Volvo BPW ROR SAF Scania Fruehauf IVECO Renault Trucks MAN SMD Mercedes Benz DAF
Схема проезда

Написати нам