Ремонт двигуна МАН (MAN), DAF, Mercedes-Benz проводиться при змінах його технічних характеристик. Найбільш поширеними ознаками несправності двигуна є:
- підвищена витрата масла
- підвищена витрата палива
- тиск масла нижче норми
- не рівномірно робота двигуна
- підвищений шум (металевий стукіт) при роботі двигуна
- надлишковий тиск газів в системі охолодження
- наявність охолоджуючої рідини в маслі
- зниження потужності двигуна
- підвищена димність вихлопних газів
- підвищена температура двигуна
Фахівці СТО «Траксервис Профи» мають 8-ми річний досвід в діагностиці та ремонті двигунів МАН (MAN), DAF, Mercedes-Benz.
При діагностиці двигуна МАН (MAN) часто зустрічаються помилки по паливній системі: EDC-03777 (у двигуна проблеми по паливній системі Common Rail, занадто високий тиск в енергоакумуляторів, неможливо відрегулювати), EDC-03778 (у двигуна проблеми по паливній системі Common Rail , відбувається витік палива з високонапірної частини системи в обратку), EDC-03779 (відбувається падіння тиску палива в магістралі високого тиску через зворотний клапан рампи або через якусь форсунку в зворотну магістраль), EDC-03780 (витік палива з магістралі високого тиску на холостому ході). Опис до цих помилок передбачає проведення додаткових перевірок. Для цього використовуються перевірені алгоритми дій автоелектрика і моториста. Що дозволяє в найкоротші терміни локалізувати несправність і оптимізувати дії щодо усунення дефектів.
Ремонт двигуна і допоміжних агрегатів може проводитися на автомобілі: зняття і установка ГБЦ, зняття і установка масляного піддону, заміна поршнів і гільз блоку циліндрів, заміна насоса системи охолодження, зняття і установка повітряного компресора з наступним ремонтом і т.д. При більш серйозних дефектах, таких як пошкодження колінчастого вала, пошкодження блоку циліндрів, проводиться зняття двигуна з автомобіля і його повне розбирання. При розбиранні двигуна проводиться детальна діагностика всіх вузлів і агрегатів. Всі деталі двигуна, перед складанням, проходять через машинну мийку. Досвідчені фахівці цеху по ремонту головок блоку циліндрів СТО «Траксервис Профи» оперативно проведуть перевірку герметичності ГБЦ, теплообмінника системи змащення, теплообмінника рециркулятора вихлопних газів, теплообмінника інтеркулера двигуна D2676 LF22. За результатами діагностики та узгодження з замовником проведуть роботи по заміні дефектних деталей і відновленню геометрії головки блоку циліндрів. При проведенні ремонтних робіт, відділ продажу запчастин нашого СТО, запропонує запчастини перевірених виробників, що дозволить мінімізувати затримки в роботі і зробити ремонт «під ключ» з гарантією 100000км. або рік після закінчення капітального ремонту двигуна. Також при ремонті можуть використовуватися запчастини замовника.