Регулювання сходження коліс, співісній на вантажівках в Одесі
Раніше регулюванню розвалу-сходження важких вантажівок і причепів приділялося мало уваги. Вантажівки їхали важко, паливо було відносно дешевим, шини не були основною статтею витрат, а обладнання і методи вирівнювання були неточними.
У сьогоднішньому світі ці чинники змінилися, ціни на паливо стали вище, шини складають більшу частину витрат на вантажівки. Сучасні комп’ютеризовані системи регулювання вантажівок і причепів дозволяють точно виставити колеса. «Траксервис Профи» пропонує розвал-сходження вантажних авто в Одесі на сучасному лазерному стенді KOCH HD-30 EASY TOUCH.
Сучасне обладнання дозволяє домогтися результатів, які відчуєте ви і ваш гаманець. Вирівнювання знижує опір шини дорожньому опору і забезпечує:
• Поліпшену керованість;
• Збільшений термін служби шин;
• Підвищену економію палива;
• Знижений знос компонентів;
• Підвищену безпеку.
Всі кути вирівнювання вимірюються і встановлюються з точністю до сотих часток градуса (0,01). Більше не потрібно гадати зі струнами і рулеткою. Компенсується биття всіх коліс, вони вирівнюються для руху по прямій, не дивлячись на будь-які невідповідності в рамі. Це гарантує, що всі колеса рухаються по одній траєкторії.
Коли потрібна регулювання?
Сходження – один з найважливіших кутів вирівнювання. Неправильний кут сходження може викликати проблеми з ривком і надмірної керованістю, знос плечової частини шини і заїдання колеса, а також створити надмірне опір між шиною і дорогою. Регулювання сходження коліс виконується на стенді.
Розвал – це кут нахилу коліс всередину або назовні. Порушення параметрів призводить до заметів і ривків, а також призводить до швидкого і нерівномірного зносу протектора шин.
Кут кастера – це нахил осі рульового управління вперед або назад. Кастер менше впливає на знос шин, ніж розвал і сходження, але відіграє велику роль в керованості. Регулювання нахилу осі адаптована до ваших унікальним вимогам. Зміщена ведуча вісь змушує водія компенсувати керованість. Неправильний кут призводить до того, що дві провідні осі працюють один проти одного і створюють значний опір.
Існують різні способи діагностики кутів. Важливо звертати увагу на поведінку автомобіля при русі. Якщо ви виявили будь-якої з таких ознак, вам слід негайно перевірити схід розвал для вантажівок.
• Нерівномірний знос протектора шин;
• Автомобіль тягне вліво або вправо;
• Рульове колесо зміщене від центра при русі прямо;
• Вібрація рульового колеса.
Регулювання співвісності причіпної техніки в Одесі
Вашій причеп потрібно регулювання осей? Регулювання кутів коліс має важливе значення для вантажного автомобіля. Для причепа вона також важлива, щоб він був стійким і добре керованим на дорозі. Навантаження разом з ходовою частиною, особливо шинами, є життєво важливими елементами безпеки.
Вантажний розвал сходження і правильна геометрія підвіски є серйозною проблемою, яка впливає на стійкість і керованість транспортного засобу, а також на термін служби шин.
Буксирування важкого, високоінерціонного хитається причепа може серйозно і непередбачувано погіршити ситуацію. Важливо, щоб причепи мали правильну центрування. Діагностика співвісності причіпної техніки допоможе виявити неправильні кути і виставити їх для підвищення стійкості і безпеки на дорозі.
Регулювання співвісності причепа
Згодом неминуче відбудеться невелике спотворення шасі. Повинні бути передбачені прості регулювальні пристрої, такі як кулачки або стягнуті муфти, щоб полегшити періодичну регулювання співвісності.
Виробники вузлів цільної осі можуть спроектувати їх так, щоб вони мали невелику ступінь розвалу коліс. Такі осі слід маркувати, щоб вони були встановлені з правильною орієнтацією. Кожне колесо має мати однакову ступінь розвалу, і це необхідно вимірювати за допомогою спеціальних стендів.
Кожне колесо на осі повинно знаходитися на однаковій відстані від муфти. Часто кузов не дозволяє провести пряме вимірювання від обода (як правило, від самої передньої точки) до зчеплення, тому може знадобитися непряме вимірювання, наприклад, паралельно автомобілю, до точки під кутом 90 градусів до автомобіля.
В якості альтернативи можна проводити вимірювання безпосередньо під центром муфти до відповідних відповідних точок на ободах або шинах. При установці тандемних осей важливо, щоб дві осі були вирівняні по центру і паралельні один одному. Це можна перевірити за допомогою стендів розвал сходження для вантажних автомобілів.
При виявленні будь-яких ознак неправильного розвалу-сходження зверніться на СТО з діагностичним обладнанням. Хоча запобігання зносу шин є хорошою причиною для контролю кутів установки коліс, наслідки несоосности також можуть позначитися на загальній продуктивності автомобіля. «Траксервис Профи» виконає регулювання сходження коліс на вантажівках в Одесі на лазерному стенді, що гарантує правильність кутів і надійну роботу підвіски.